Briose cu chia, cocos si lamaie

58441662_10155813392316642_6105128885496578048_o-1280x1707.jpg

 

Delicioase, rapide, baby friendly si gluten-free (optional)

Printează rețeta
Briose cu chia, cocos si lamaie
Briose cu chia, cocos si lamaie
Timp de preparare 15 min
Timp de gatire 30 min
Timp de asteptare 60 min
Portii
Ingrediente
Ingrediente umede
Ingrediente uscate
Timp de preparare 15 min
Timp de gatire 30 min
Timp de asteptare 60 min
Portii
Ingrediente
Ingrediente umede
Ingrediente uscate
Briose cu chia, cocos si lamaie
Etape
  1. Amestecati toate ingredientele umede intr-un bol, iar apoi puneti amestecul la frigider pentru 1 h (sau peste noapte daca se poate) pentru a se hidrata bine semintele de chia.
  2. Asezati intr-o tava de briose formele de hartie (specifice pt muffins), iar apoi preincalziti cuptorul la 180 grade.
  3. Scoateti de la frigider amestecul umed, lasati la temperatura camerei cateva minute, astfel incat sa nu fie foarte rece, iar apoi incorporati treptat, peste acesta, amestecul de ingrediente uscate. Consistenta trebuie sa fie semifluida, daca e prea tare, se mai adauga putin lapte de cocos, sau alt lapte vegetal.
  4. Daca se doreste, se poate adauga mai mult turmeric, in functie de cum va place la gust (eu am pus 2 lingurite rase).
  5. Se pune amestecul, pe rand, in fiecare forma (aprox 1/2 din forma se umple), iar apoi se presara deasupra seminte de chia, fulgi cocos.
  6. Se introduce tava in cuptorul preincalzit la 180 grade si se mentine acolo pt aprox 28-30 min, pana sunt aurii deasupra. Daca se doreste se poate presara deasupra ciocolata neagra, sau facuta in casa cu carob si stevie, sau orice altceva ce va place.
  7. Pofta buna si zile cu soare 🙂

by Cris

Nutriționist-dietetician și farmacist :)


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


Centrul de preferințe pentru confidențialitate

Necessary

Advertising

Analytics

Other